sâmbătă, 17 noiembrie 2012

My nails

Hello , girls ! Azi voiam sa va povestesc cate ceva despre unghiile mele . Paaaai , in primul rand , am gel pentru protectie peeentru ca am avut o perioada mai putin draguta. De obicei , unghiile mele erau foarte sanatoase, cresteau foarte repede ( si acum cresc la fel de repede) , but something just happened. Mi se rupeau exagerat de repede , nu apucau sa creasca aproape deloc ca se si rupeau . Si asta ma scotea din minti . Niciodata nu aveau unghiile egale . 
Si uite asa m-am hotarat sa-mi pun unghii false. Asta se intampla cam prin martie-aprilie . 
De atunci nu l-am mai dat jos si nici nu cred ca o voi face curand . 
Cel mai enervant lucru la unghiile mele naturale era faptul ca oja nu-mi rezista mai mult de 2 zile , orice oja as fi incercat zbura . Acum ,  orice oja rezista pe gel chiar si 2 saptamani . Fara niciun fel de artificiu . 




De ceva timp imi plac foarte mult si bulinutele , daaaar asta e o alta poveste . Imi place fooarte mult si oja mea , Isabelle Dupont nuanta Champagne . 






Iaaar asa aratau unghiutele mele saptamana asta .  Sunt suuuper dragutee :x . 




Kisses ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu