marți, 4 decembrie 2012

Cumparaturele Noiembrie

Hello, Girls ! Uiteee ca a trecut si noiembrie si deja se simte venireea Craciunului . Abia astept vacanta , sarbatorile , mosul , putina zapadaaa  ( putina !!! ) . Anul trecut mi-am dorit ataat de tare sa ninga , si cand in sfarsit a nins nu se mai oprea. Cu ocazia asta am invatat sa am grija ce-mi doresc :d . 
Sa nu mai lungim vorba si sa va arat ce cumparaturici am mai facut in ultimul timp . 


De la Oriflame mi-am luat Conceal Kit. Maine sper ca o sa-l testez si poate o sa fac si un review curand. 

Va povesteam  aici despre Avon Supershock Eyeliner . Am aceeasi parere si despre cel albastru  , nu ma atrage nimic la el . 


Pentru ca iubesc tot ce tine de Craciun , mi-am luat aceasta oja sclipicioasa supeeerba . Vazusem intr-o seara un tutorial in care era folosita o oja caam ca aceasta si mi-o doream tare taree mult . Am cautat si am gasit exact ce cautam . Abia astept sa fac modele frumusele cu ea . 




A venit iaarna  si o data cu ea cuticulele mele au luat-o razna. Aveam nevoie de un ulei . Calmeaza zona cuticulelor , mai ales dupa ce imi pilesc gelul de pe unghii si imi fac cuticulele varza :d . 





Mi-am cumparat si un set de pensule pentru manichiura , chiar aveam nevoie.



Si un 'dispozitiv' pentru impins cuticulele , pentru ca in perioada asta sunt obsedata de cuticulele mele uratele :( . 




Tot de la Avon mi-am luat si o lotiune pentru curatare, tonifiere si hidratare. Am auzit ca isi face treaba , abia astept sa o incerc. 

De la Color Trend mi-am luat un rujulet in nuanta FLIRT care imi place tare tare mult . Are si un  miros fooarte placut . 






V-am spus aici ca am gel peste unghia mea pentru protectie si pentru ingrijire am nevoie de mai multe ustensile . Buff-erul este una dintre ele . Numai ca acesta nu este tocmai unul foarte bun , sunt foooarte dezamagita de el . Are 4 fete , dar niciuna nu-si face treaba , cel putin nu pentru unghiile mele . 



Tot de la Avon mi-am luat cercelusii acestia adoraaaaabili :x . Au venit intr-o cutiuta foarte dragalasa. 





Mi-am mai luat niste pile , pentru ca niciodata nu sunt multumita de ele . I-am cerut vanzatoarei sa-mi dea cate una din  fiecare model , sa le testez pe toate . Pana acum , printre preferate se numara cea cu vulpita si cea neagra , din mijloc . 



Setul City Rush . Parfumul are un miros senzational , m-am indragostit deja de el  . La fel si crema de corp. Gelul de dus nu l-am folosit inca , astept sa le termin pe celelalte. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu