sâmbătă, 8 decembrie 2012

Mos Nicolae!


Hello , Girls ! Am intarziat putin cu postarea , dar sper sa ma iertati , am fost foarte ocupata. Cred ca v-ati dat seama deja ca o sa va arat ce mi-a adus mosulica. 

In primul rand , Revista Unica. N-am avut timp sa o rasfoiesc cum trebuie, dar nu-i timpul pierdut. Sunt cam dezamagita de data asta. Iata in ce consta cadoul : 
-agenda 2013
-card de reduceri in magazinele H&M (20 lei)
-voucher de 20 de lei pe luxurygifts.ro
-un calendar pentru birou Viada 2013 , care lipseste cu desavarsire
-2 mostre de sampon si balsam Nivea, care deasemenea lipsesc
-catalog Yves Rocher 
-pliant Centrofarm
-brosura Help Net, si ea lipseste
-brosurica Lego




 Aceasta este agendutaa . Chiar daca agenda imi place mult , Unica m-a dezamagit, nu cred ca o voi recumpara . 




Glamour si Cosmopolitan sunt preferatele mele. 




 


Fardurle sunt destul de dragute , destul de pigmentate. Blush-urile sunt si ele foarte pigmentate. Despre luciurile de buze nu pot sa spun mare lucru , nu au nimic deosebit. 
Creionul de ochi este un creion negru obisnuit , la fel si cel de buze ( are o culoare frumoasa). Mini luciul de buze e si el foarte dragutel . 



Mosul a fost atat de dragut si mi-a lasat in ghetute si niste scipiciozitati si pietricele adorabile , perfecte pentru Craciun . Unele dintre ele deja le-am incercat , o sa va arat ce a iesit in curand , cand o sa am lumina suficient de buna pentru poze :( . Nu-mi place perioada asta deloc .

Va las cu cateva pozeee ,sa vedeti cat de dragutele sunt .
 





Sper ca am timp sa scriu si urmatorul post : Favoritele lunii noiembrie.

Kisses !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu