duminică, 30 decembrie 2012

Favoritele lunii decembrie

Hello , girls ! Stiu ca inca nu s-a terminat luna decembrie , dar am zis sa fac postarea cu cateva zile inainte pentru ca presimt ca o sa fiu ocupata cu febra noului an . 
Inainte sa ma apuc de scris o postare imi vin in minte milioane de idei , dar cand ma asez in fata calculatorlui parca imi sterge cineva memoria :)) . Vii se intampla si voua ? 
Cand ma gandesc ca a trecut Craciunul si mai sunt 2 zile si se termina si 2012 nu-mi vine sa cred . Parca trece prea repede timpul , nici nu apuc sa imi dau seama cand trece. 
Mai e putin si trece si vacanta , vine iar scoala , aceeasi monotonie . 
Dar pana atunci sa va prezint produsele cele mai folosite si apreciate luna aceasta. 





In materie de accesorii , cerceii de la Avon au fost cei mai purtati . Ii iubesc ! Sunt asa dragalasi si de iarnaa. 






Pe locul 2 se situeaza acesti cercelusi . I-am cumparat prin septembrie cred si de atunci ii tot port , dar luma asta am abuzat de ei . 



Pur si simplu iubesc bratara asta ! 






Imi place foarte mult culoarea albastru . Am foarte multe accesorii albastre ( cercei  , coliere , inele ) si niciodata nu pot rezista tentatiei de a mai cumpara ceva albastru . Acest inel il am de ceva timp , dar nu pot sa ma satur de el , cu toate ca i-au vazut cateva pietricele . Cand o sa ajung din nou in oras ( toata vacanta o sa lenevesc la tara ) o sa merg la o bijuterie sa vad daca se mai poate rezolva ceva. 







Acest inel l-am purtat chiar de Craciun si , daca imi aduc bine aminte  , l-am purtat si Craciunul trecut. Se pare ca a devenit o traditie . Sper sa-mi amintesc sa-l port si Craciunul viitor . 



Inelul asta e preferatul meu ! Niciodata nu-l dau jos de la mana. Mbine, aproape niciodata :D .




Acest ceas l-am cumoarat de la Costinesti . Cand il port imi amintesc de vara , mare, soare , distractie , rasarit pe plajaa. Si luna asta am avut nevoie sa-mi amintesc de soare . 



Produsele Lady's m-au surprins foarte placut . Pretul lor este foarte mic , iar calitatea este buna . 

Crema de fata cu castravete hidrateaza foarte bine si lasa pielea asa moooale , ca de bebelus . 



Top Coat Impala 
. In generat  ,produsele IMPALA sunt foarte bune . Cel mai mult la acest produs imi place luciul pe care il da unei manichiuri . De cand l-am achizitionat , il folosesc de fiecare data. 




Impala  - Oil Free Foundation .
 Fondul de ten perfect tenului meu foarte gras . E pe baza de apa , are o acoperire medie si SPF 15. 




Impala -  Corector lichid . 
Isi face bine treaba . Ce nu-mi place la el e ca parca e putin cam dur pentru tenul meu . 





Oja Color Me Up - Nuanta Champagne 
E foarte foarte draguta , as purta-o tot timpul ! 




Silicon eyeliner Impala 
E extrem de pigmentat ! 



Imapala eyeliner waterproof . Cred ca il voi purta si de revelion . 













Rujul meu preferat ! Cu siguranta il voi purta de revelion ! 







Balsam de buze. Foarte foarte hidratant , mai ales in perioada asta a anului . 





Pudra Oriflame Beauty 
Se vede ca am folosit-o , huh ? :))




Lotiune tonica - Oriflame Pure Skin 
L-am terminaaat :(. 


Vichi Purete Thermale 
Cel mai bun demachiant ever .
Review aici .



Oja Kalos . Minunata pentru luna decembrie .





Oja Gabrini 
E minunataaa !




Rimel Eveline Cosmetic 
E cel mai bun rimel pe care l-am incercat . Nu incarca genele , le arcuieste , le da un volum foarte frumos , le si lungeste putin . 


Crema de maini - Yves Rocher 
Am folosit-o toata luna decembrie ,imi hidrateaza foarte bine mainile si le protejeaza foarte bine de frigul din aceasta perioada . 




Cam atat pentru luna decembrie . Va doresc un an nou fericit si plin de impliniri !

Pe mine ma gasiti la adresa denisabianca22@yahoo.com 
sau pe facebook . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu