marți, 8 ianuarie 2013

Review French Kit Isabelle Dupont




Hello ! In primul rand vreau sa va urez un an nou plin de impliniri si realizari pe toate planurile !

De ceva vreme mi-am propus sa-mi dau gelul jos de pe unghii si in sfarsit am si reusit. Cand am vazut prima unghie am ramas socata. Daar dupa ce le-am dat si pe celelalte si am analiazat situatia mi-am dat seama ca nu aratau asa rau , cel putin nu cum credeam eu. Avand in vedere ca am avut gel pe unghii de aproape un an, pot spune ca arata foarte bine. Nu sunt foarte moi , nu mi s-au exfoliat deloc in doua zile , doar mi s-au   rupt doua colturi cand m-am inchis la palton :( .  
De curand mi-am achizitionat kit-ul pentru manichiura frantuzeasca Isabelle Dupont si imi era ciuda ca nu pot sa vad cum 'functioneaza' pe unghiute normale . Am asteptat doua zile,am analizat situatia si mi-a placut tare mult ce am constatat. E exact manichiura frantuzeasca pe care mi-o doream . De doua zile nu am avut niciun incident neplacut , fiecare coltisor e la locul lui ( cu exceptia celor doua ) , oja  e intacta. 
Acum ca mi-a trecut dorul de  unghiile mele naturale, o sa revin la cele false. Maine , daca o sa am timp si chef.. 
Curand o sa revin cu o surprizaa , abia astept sa vad daca o sa va placa.
Va las cu cateva poze, sa va dati seama despre ce vorbeam .











Puuupici !     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu