miercuri, 31 octombrie 2012

Avon super SHOCK eyeliner gel


Mi-am cumparat acum vreo 2 luni acest produs pentru ca toata lumea imi spunea ca produsele superSHOCK sunt fooarte bune. Eram foarte nerabdatoare sa il am, iar cand mi-a venit am fost foarte dezamagita. Nu se vedea mai deloc, era aproape transparent asa ca l-am abandonat.
Acum cateva zile imi rearanjam produsele si l-am gasit. L-am folosit la cateva machiaje si parca s-a imbunatatit. Arata binisor aplicat in cantitati marisoare, e foarte cremos, si pentru un makeup de seara e super, e foarte sclipicios.









 Eu mi-as fi dorit sa fie negru, dar e mai mult gri.



 V-am spus ca e foarte sclipicios.





Mi-am luat si pensulica din aceeasi gama. In comparatie cu eyeliner-ul ,chiar nu regret ca am cumparat-o. Bine, nici eyeliner-ul nu pot spune ca regret ca l-am cumparat, o sa-i gasesc eu o intrebuintare, dar stiu ca n-o sa-l mai cumpar a doua oara .

Mi-am comandat si nuanta albastru-violet. Sper sa fie mai draguta ca asta. O sa revin cu descriere imediat ce o incerc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu