vineri, 19 octombrie 2012

Chestionarul lui PROUST


Principalul aspect al personalitatii tale : Pasiunea.
Calitatea pe care o caut la un barbat : Simtul umorului.           
Clitatea pe care o caut la o femeie : Sensibilitatea.        
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei : Intelegerea si inteligenta lor.
Cusurul meu major : Nerabdarea.
Ocupatia mea preferata : Rasfoitul revistelor.
Visul meu : O casa maaaare, laanga plaaaaaja .
Ce mi-as dori sa fiu : O persoana rabdatoare.
In ce tara mi-ar placea sa locuiesc : SUA.
Culoarea mea preferata : Albastru.
Floarea mea preferata : Crinul .         
 Pasarea mea preferata : Paunul.
Autorii mei preferati : Oscar Wilde, Jane Austen.
Eroii mei fictivi : CatWoman , Rudolf.
Actrita preferata : Jessica Alba.
Muzicienii favoriti : Beyonce, Bruno Mars, Jason Mraz, Taylor Swift.
Eroii din viata reala : Persoanele care lupta pentru a-si indeplini visele si pentru a face  bine celor din jur.
Numele preferate : Justin , Jessica.
Ce urasc cel mai mult pe lume : Frigul !
Ce dar supranatural mi-ar placea sa am : Sa ma pot teleporta.
Motto-ul meu : Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ar place sa fii tratat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu