sâmbătă, 27 octombrie 2012

Too much

Ce ma scoate din 'pepeni ' - Partea intai


Printre putinele chestiute care chiar ma scot din 'pepeni' se regasesc fetele care poarta mult prea mult machiaj. 
Daca as lua o scobitoare si le-as atinge fata , ar arata mai ceva ca Defileul Dunarii . Am tot incercat sa inteleg de ce folosesc asa mult dar n-am reusit. Poate ma ajuta cineva sa imi dau seama ce se intampla. 
In primul rand urasc sa vad un strat fooarte evident de fond de ten, care nu e nici pe departe apropiat de nuanta tenului . Ca si cum asta nu e de ajuns , mai adauga si juma' de centimetru de strat de pudra . Eu inteleg ca nu poti sa-ti acoperi tooate imperfectiunile fetei dar sa stii ca 7 straturi de fond de ten la 3 lei nu ajuta ! Chiar deloc ! 

De ce folosesc pustoaicele din ziua de azi doar negru ? Nici asta nu stiu . Mi se pare  exagerat sa ai negru pe linia apei , negru pe pleoapa superioara , negru pe pleoapa inferioara , negru in cantitati industriale . Doar negru . Indiferent de ocazie , moment al zilei , etc . 

A treia chestie nasoala la machiajul lor e gloss-ul roz aprins. Normal , si asta e mult prea mult ! 

Oare cand n-o sa mai vad asa ceva pe strada ?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu